Πραγματικότητα τα υδρογονοκίνητα ηλεκτρικά ποδήλατα

Πραγματικότητα τα υδρογονοκίνητα ηλεκτρικά ποδήλατα
27 Νοεμβρίου, 2015

Πραγματικότητα τα υδρογονοκίνητα ηλεκτρικά ποδήλατα

Ένα ηλεκτρικό ποδήλατο που τροφοδοτείται από μία κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, χωρίς μπαταρίες, παρουσιάστηκε από τον όμιλο τεχνολογίας Linde.

Τα παραδοσιακά ηλεκτρικά ποδήλατα χρησιμοποιούν μία μπαταρία για την τροφοδότηση ενός κινητήρα, ο οποίος βοηθά τον αναβάτη σε ορεινές περιοχές ή υπό αντίξοες συνθήκες.

Το ποδήλατο υδρογόνου χρησιμοποιεί αντ' αυτού μία μικρή κυψέλη καυσίμου που παράγει ηλεκτρική ενέργεια από υδρογόνο, μαζί με το οξυγόνο που λαμβάνει από τον περιβάλλοντα αέρα.

Το ποδήλατο έχει προδιαγραφές υψηλής απόδοσης, με ένα σύστημα μηδενικών εκπομπών που μπορεί να υποβοηθά τον ποδηλάτη για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα με ένα μόνο κύλινδρο υδρογόνου 34 γραμμαρίων.

Το σύστημα έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι εύκολο να ανεφοδιάζεται, με μία διαδικασία που διαρκεί λιγότερο από έξι λεπτά.

Η Linde έχει δημιουργήσει περίπου 100 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου σε 15 χώρες, όπου έχουν πραγματοποιηθεί με επιτυχία περισσότεροι από ένα εκατομμύριο ανεφοδιασμοί.

«Η Linde προωθεί νέες και αντισυμβατικές ιδέες που συνεισφέρουν στην ευρεία εμπορευματοποίηση του υδρογόνου ως μια καθαρή τεχνολογία», δήλωσε ο Βόλφγκανγκ Μπούχελε, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

«Με το ποδήλατο Linde H2, δείχνουμε ότι τα οφέλη του υδρογόνου δεν περιορίζονται μόνο στα αυτοκίνητα. Τα ποδήλατα είναι μια άλλη ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εφαρμογή», πρόσθεσε.

Ο Μπούχελε παρουσίασε ένα από τα πρώτα μοντέλα του νέου ποδηλάτου στο Γερμανό υπουργό Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόμπριντ. Η ανάπτυξη του πρωτοτύπου διήρκεσε λιγότερο από τρεις μήνες.

Όπως τα υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα, τα ποδήλατα με κυψέλες καυσίμου έχουν το πλεονέκτημα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων και πλήρους ανεφοδιασμού μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ εξαλείφουν την ανάγκη για μπαταρίες, οι οποίες έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής και είναι δύσκολο να απορριφθούν.

Πηγή: Ναυτεμπορική

Σχόλια