Συνάντηση Αυγενάκη με τους αντιπεριφερειάρχες Δράμας και Ροδόπης για την αναβάθμιση αθλητικών εγκαταστάσεων
Τους αντιπεριφερειάρχες Δράμας, Γιώργο Παπαδόπουλο και Ροδόπης, Νίκο Τσαλικίδη, δέχθηκε σε συνάντηση ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης. Η συζήτησή τους αφορούσε στην προώθηση θεμάτων αναβάθμισης αθλητικών εγκαταστάσεων των δύο νομών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Συγκεκριμένα: Α. Με τον κ. Τσαλικίδη, που είναι και πρόεδρος της «Αναπτυξιακής Ροδόπης ΑΕ ΟΤΑ», εξετάστηκε η […]







