Συνάντηση Λάκη Βασιλειάδη με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου: Ανοίγει η πρόσκληση για χρηματοδότηση στους δήμους της ΠΕ Πέλλας – «Δράση περιβαλλοντικό ισοζύγιο»: «Περισσότεροι κοινόχρηστοι και κοινωφελείς χώροι στα Γιαννιτσά»
Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκης Βασιλειάδης συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Γ. Ανδρουλάκη όπου συζητήσανε για τα χρηματοδοτικά προγράμματα σχετικά με τις δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου που περιλαμβάνουν τομείς όπως η αστική αναζωογόνηση με αστικές αναπλάσεις, διαμόρφωση πλατειών, πάρκων, πεζοδρομίων, παιδικών χαρών κλπ., την Ολοκλήρωση χωρικού και πολεοδομικού σχεδιασμού, τις Απαλλοτριώσεις […]







