Νέο χαράτσι σε βενζίνη και πετρέλαιο – Φόρος στα καύσιμα για να μειωθούν τα… τέλη κυκλοφορίας!
Νέο χαράτσι σε βενζίνη και πετρέλαιο – Φόρος στα καύσιμα για να μειωθούν τα… τέλη κυκλοφορίας!
Τώρα αρχίζει να... χτυπάει το ωστικό κύμα της "βόμβας" που έριξε το Σάββατο ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης με τη σύνδεση των τελών κυκλοφορίας των αυτοκίνητων με την χρήση και όχι με την απόκτηση.
Καθώς δεν πρόκειται για έλεγχο στα ... χιλιόμετρα που διανύει κάθε αυτοκίνητο μιλάμε για ... απλό χαράτσι στα καύσιμα, νέα αύξηση δηλαδή στην ήδη υπερφορολογιμένη τιμή των καυσίμων ... υπέρ του κράτους!
Μιλάμε λοιπόν για νέο "καπέλο" στην τιμή βενζίνης και πετρελαίου κίνησης έτσι ώστε να δοθεί η ευκαιρία το ... 2017(!) να μειωθούν λίγο τα τέλη κυκλοφορίας!
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς λοιπόν μιλάμε για μια αύξηση της τάξης των 5 ως 10 λεπτών ανά λίτρο.
Η αύξηση αυτή όμως δεν θα είναι η μόνη καθώς μια αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα συνδέεται πάντα με αύξηση και του ΦΠΑ και έτσι η αύξηση θα είναι τουλάχιστον 6,5 λεπτά/λίτρο ως 12,3 λεπτά/λίτρο.
Κάπως έτσι με σημερινές τιμές και τις διεθνής τιμές πετρελαίου στα... τάρταρα μιλάμε για μια αύξηση από το 1,34 που είναι σήμερα κατά μέσο όρο η βενζίνη στο λεκανοπέδιο της Αττικής στο 1,40 ή στο 1,46 ευρώ/λίτρο.
Όλα αυτά την ώρα που ήδη στην τιμή του λίτρου ο καταναλωτής πληρώνει 66% φόρο!
Το υπουργείο πάντως λέει ότι η αύξηση δεν θα υπερβαίνει σε καμία περίπτωση τα 3 λεπτά το λίτρο. Μάλιστα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών τονίζουν ότι η μείωση στα τέλη των παλιών αυτοκινήτων θα οδηγήσει χιλιάδες ιδιοκτήτες να πάρουν πίσω τις πινακίδες και έτσι θα υπάρξουν αυξημένα έσοδα.
Όπως και να 'χει και με ... τυράκι τη μείωση τελών κυκλοφορίας "για να μην υπάρξουν αδικίες" όπως λέει η κυβέρνηση θα επιβαρυνθούμε όλοι με επιπλέον χρέωση στην τιμή του καυσίμου.
Για να χειριστεί λοιπόν επικοινωνιακά την αύξηση η κυβέρνηση λέει ότι θα μειώσει τα τέλη στα παλιά και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα μειώσει και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης για όσους έχουν αυτοκίνητο άνω των 1.926 κυβικών. Τέλος σχεδιάζονται αναπροσαρμογές στα τέλη ταξινόμισης με υπολογισμό τους με βάση τη λιανική τιμή και προοδευτική αύξηση, κάτι που θα σημάνει μείωση της τιμής των "μικρών" αυτοκινήτων.