Αυστραλία: Μήνυση του δημοσίου κατά της Volkswagen
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού και Κατανάλωσης της Αυστραλίας, γνωστοποίησε την εκκίνηση της δικαστικής διαδικασίας εναντίον τόσο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όσο και της αυστραλιανής θυγατρικής της. Ο λόγος, δεν ήταν άλλος από την πολύκροτη υπόθεση του λογισμικού που εντοπίστηκε σε 10.000 αυτοκίνητα της εταιρίας που παραποιούσαν τα αποτελέσματα του ελέγχου εκπομπής ρύπων. Η κατηγορία αφορά την απόπειρα αποπλάνησης των καταναλωτών, […]







