Γαβρόγλου: Σκεφτόμαστε «κουδούνι» στις 9 και στο Δημοτικό – Τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα
Γαβρόγλου: Σκεφτόμαστε «κουδούνι» στις 9 και στο Δημοτικό – Τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα
«Οι μελέτες επιβεβαιώνουν ότι τα παιδιά αποδίδουν με πολύ καλύτερο τρόπο, όταν αρχίζει αργότερα το σχολείο», τόνισε ο Υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, αναφορικά με την πρόταση του να αρχίζει το ωράριο μαθημάτων στις 9, αντί στις 08:15, υπογραμμίζοντας ότι «πρόκειται για μία σκέψη» που ήρθε ως αποτέλεσμα των επαφών με την επιστημονική κοινότητα.
Οπως σημείωσε ο κ. Γαβρόγλου, «αυτό δεν θα έχει επίπτωση στο Γυμνάσιο και το Λύκειο».
«Υπάρχουν και σήμερα γονείς που αφήνουν πολύ νωρίς τα παιδιά τους στο σχολείο και αυτό δεν θα αλλάξει. Πρέπει να δούμε ακριβώς πού και πως θα εφαρμοστεί τέτοιο μέτρο», πρόσθεσε ο υπουργός.
«Το σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά, διότι όχι μόνο στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, αλλά και στο Δημοτικό, υπάρχουν ζητήματα αναφορικά με την ώρα έναρξης των μαθημάτων. Επίσης, αυτό θα βοηθήσει σημαντικά και τους μαθητές με ειδικές ανάγκες και τους γονείς τους, που ξυπνούν εξαιρετικά νωρίς το πρωί, προκειμένου να ετοιμαστούν τα παιδιά», υπογράμμισε, μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Αναφορικά με την κατάργηση των Λατινικών από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ο κ. Γαβρόγλου είπε ότι είναι προβληματικός ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος και μικρή η χρησιμότητα του – μόνο σε μερικές Σχολές - σημειώνοντας ότι δεν πρόκειται να υπάρξει απόλυση φιλολόγων.
Για την αντικατάσταση του μαθήματος από την Κοινωνιολογία, ο Υπουργός Παιδείας είπε ότι είναι απαραίτητο να αναδειχθεί, δεδομένων των κοινωνικών προβλημάτων που υπάρχουν, τονίζοντας ότι υπάρχουν Κοινωνιολόγοι στα σχολεία και πρέπει να προσληφθούν και άλλοι, δεδομένου ότι δεν μπορούν φιλόλογοι να διδάξουν το εν λόγω μάθημα.