Μίνι τουρνουά μπάσκετ σε σχολεία των Γιαννιτσών- Συμπερίληψη των μαθητών ΑΜΕΑ μέσω του αθλητισμού
Μίνι τουρνουά μπάσκετ σε σχολεία των Γιαννιτσών- Συμπερίληψη των μαθητών ΑΜΕΑ μέσω του αθλητισμού
Στο πλαίσιο του ερευνητικού εκπαιδευτικού προγράμματος "Ιστορίες Συμπερίληψης", θα πραγματοποιηθεί μίνι τουρνουά μπάσκετ στον προαύλιο χώρο του 5ου και του 10ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών.
Το τουρνουά θα περιλαμβάνει μικτές ομάδες τυπικών μαθητών και μαθητών ΑΜΕΑ, ενισχύοντας την έννοια της συμπερίληψης και της συνεργασίας.
Στο τουρνουά θα συμμετέχουν μαθητές από τα ακόλουθα σχολεία:
- 5ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών
- 10ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών
- Ειδικό Σχολείο Γιαννιτσών
- ΕΕΕΕΚ Γιαννιτσών
Ο βασικός σκοπός του τουρνουά είναι η προώθηση της ένταξης και της συμπερίληψης των μαθητών ΑΜΕΑ μέσω του αθλητισμού. Το πρόγραμμα "Ιστορίες Συμπερίληψης" ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός πιο ενωμένου και αλληλέγγυου σχολικού περιβάλλοντος.
Το τουρνουά διοργανώνεται υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και των ΤΕΦΑΑ Σερρών, με την υποστήριξη του Δήμου Πέλλας.
Αυτή η συλλογική προσπάθεια υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και τοπικών φορέων για την προώθηση της ισότητας και της συμπερίληψης στην εκπαίδευση.
Το τουρνουά θα περιλαμβάνει διάφορους αγώνες μεταξύ των μικτών ομάδων, ενώ θα υπάρχουν και διαδραστικές δραστηριότητες και παιχνίδια που θα ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή όλων των μαθητών. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, θα δοθεί έμφαση στη διασκέδαση και την αλληλεγγύη, ενισχύοντας το μήνυμα της συμπερίληψης.
Το μίνι τουρνουά μπάσκετ στα Γιαννιτσά αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία που αναδεικνύει τις δυνατότητες του αθλητισμού να ενώσει διαφορετικούς μαθητές και να προάγει τη συμπερίληψη. Μέσω της συνεργασίας και της συμμετοχής, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες, να καλλιεργήσουν φιλίες και να αισθανθούν ότι ανήκουν σε μια ενιαία κοινότητα.