Ο ιατρός του Νοσοκομείου Έδεσσας Αν. Κούκος διαμαρτύρεται για τη στάση της Διοικητικής Διευθύντριας
Ο ιατρός του Νοσοκομείου Έδεσσας Αν. Κούκος διαμαρτύρεται για τη στάση της Διοικητικής Διευθύντριας
Με επιστολή που απέστειλε προς τον Υπουργό Υγείας, ο ιατρός του Νοσοκομείου Έδεσσας Αν. Κούκος διαμαρτύρεται για τη στάση της Διοικητικής Διευθύντριας του Νοσοκομείου ή οποία, όπως φέρεται στην επιστολή, αρνήθηκε να πρωτοκολήσει απολογητικό υπόμνημα που προσκόμισε ο ίδιος την τελευταία ημέρα της σχετικής προθεσμίας. Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει τα εξής:
"Θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με περιστατικό που συνέβη την περασμένη Παρασκευή 4/1/2013 στο Νοσοκομείο Έδεσσας. Σε συνέχεια της υπ' αριθ. πρωτ. Γ10ε/ΕΜΠ/121333/11.12.2012 κλήσεώς μου σε απολογία, έλαβα, κατόπιν αιτήματός μου, προθεσμία για να απολογηθώ εγγράφως έως 4.1.2013, όπως ενημερώθηκα από την Διοικητική Υπηρεσία του Νοσοκομείου Έδεσσας. Την τελευταία ημέρα της προθεσμίας, δηλαδή στις 4.1.2013, επεχείρησα να καταθέσω δια αντιπροσώπου, υπόμνημα, που απευθυνόταν προς τον Διοικητή του Νοσοκομείου. Ωστόσο, η Διοικητική Διευθύντρια του Νοσοκομείου αρνήθηκε να το πρωτοκολλήσει, επειδή το έγγραφο εκδόθηκε από τον Διοικητή, ο οποίος εδρεύει στα Γιαννιτσά, πρέπει να κατατεθεί το υπόμνημα στα Γιαννιτσά ή διαφορετικά πρέπει να πάρει την έγκρισή του για να το πρωτοκολλήσει. Επειδή μάλιστα δεν μπορούσε να τον εντοπίσει τηλεφωνικά για να πάρει την έγκρισή του, ηρνείτο επί δίωρο την πρωτοκόλληση του εγγράφου μου και αποδέχθηκε να το πρωτοκολλήσει μόνον μετά από τηλεφωνική παρέμβαση του δικηγόρου μου. Και σας ερωτώ: Όταν απουσιάζει ο Διοικητής από το Νοσοκομείο, σταματάει η λειτουργία του Νοσοκομείου; Παύουν να πρωτοκολλούνται έγγραφα; Πρέπει η Διοικητική Διευθύντρια να ενοχλήσει για να ρωτήσει την αυτονόητη υποχρέωσή της, δηλαδή αν μπορεί να πρωτοκολλήσει έγγραφο υπαλλήλου που απευθύνεται στο Διοικητή του Νοσοκομείου;!!! Εάν εγώ ως ιατρός εδώ και 30 χρόνια, Διευθυντής ΕΣΥ και υπάλληλος του Νοσοκομείου ταλαιπωρούμαι δύο ώρες για να πρωτοκολλήσω ένα έγγραφο, τότε τί συμβαίνει άραγε με τους απλούς πολίτες που προσέρχονται στο Νοσοκομείο και η διοικητική υπηρεσία δεν είναι σε θέση να διεκπεραιώσει απλές γραφειοκρατικές διαδικασίες; Επειδή αυτά είναι ανήκουστα και επειδή ειδικά οι ιατροί Ορθοπαιδικοί του Νοσοκομείου Έδεσσας, ταλαιπωρηθήκαμε και εξακολουθούμε να ταλαιπωρούμαστε, εξαιτίας της αβελτηρίας, της ελλιπούς κατάρτισης και της απροθυμίας των διοικητικών υπαλλήλων να επιτελέσουν το καθήκον τους. Είναι ώρα να γίνουν μεταρρυθμίσεις στις διοικητικές υπηρεσίες, διότι μέχρι σήμερα υπηρετούν άτομα που αναδύθηκαν με γνώμονα την πολιτική τους ταυτότητα, μια γνωμάτευση ιατρού για δήθεν πρόβλημα υγείας και τέλος απόφαση του ΔΣ, οι περισσότεροι από αυτούς είναι πρώην νοσηλευτές, αποτέλεσμα όλων αυτών είναι και η αποδυνάμωσης της Νοσηλευτικής υπηρεσίας αλλά και η χρησιμοποίηση προσώπων στις διοικητικές υπηρεσίες των Νοσοκομείων χωρίς ιδιαίτερες νομικές η διοικητικές γνώσεις, τα αποτελέσματα όλων αυτών τα γευτήκαμε προ μηνών, διότι πληρώσαμε την ανεπάρκεια αυτή , αδίκως, με προσωπικό διασυρμό στο Πανελλήνιο. Κοινοποίηση. 1. Διοικητή 3ης ΥΠΕ 2. Γραφείο Υπουργού Υγείας Αναστάσιος Κούκος Ορθοπαιδικός Χειρουργός"