Φωστηροπούλος «Πέντε χρόνια χωρίς αξονικό τομογράφο ο νομός Πέλλας»
Συνέντευξη στον δημοσιογράφο Παύλο Παπαδόπουλο έδωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Γιαννιτσών Σίμος Φωστηρόπουλος, ο οποίος μίλησε για την έλλειψη αξονικού τομογράφου τα τελευταία πέντε χρόνια. Όπως τόνισε πρέπει να ξεπεραστούν οι κομματικές ιδεοληψίες καθώς η υγεία των ανθρώπων είναι πάνω από αυτές. «Η λύση του αξονικού τομογράφου δεν πρέπει να δίνεται μέσω ιδιωτικών […]







