Θα επαναλειτουργήσει τη νέα σχολική χρονιά το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αριδαίας
Κατά την πρόσφατη επίσκεψη του Υφυπουργού Παιδείας κ. Δημήτρη Μπαξεβανάκη στην Πέλλα είχε τεθεί από τους φορείς στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο ΕΠΑΛ – Εργαστηριακό Κέντρο – ΙΕΚ Αριδαίας το θέμα της επαναλειτουργίας του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Αριδαίας – ως παράρτημα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Γιαννιτσών. Υπενθυμίζεται ότι το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αριδαίας είχε συσταθεί […]







