Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας της ενορίας Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών
Μέσα σε κοσμοσυρροή πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 11 Απριλίου, το απόγευμα, στον 2ο όροφο του Πνευματικού Κέντρου του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου, τα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας από μαθητές των σεμιναρίων της ενορίας Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών. Το θέμα της έκθεσης είναι: «Δύο». Οι συμμετέχοντες προσπαθούν μέσα από τις φωτογραφίες τους να απεικονίσουν από την δική τους […]







