Επίσκεψη του Γ. Σηφάκη στα Νοσοκομεία Έδεσσας και Γιαννιτσών
Ο Γιάννης Σηφάκης μαζί με τις ευχές για το Πάσχα πραγματοποίησε συναντήσεις εργασίας με τον Διοικητή Χρήστο Σμία, την Διοίκηση και τα σωματεία εργαζομένων των Νοσοκομείων Έδεσσας και Γιαννιτσών. Σε 3 μήνες θα λειτουργεί ο αξονικός τομογράφος του Νοσοκομείου της Έδεσσας για πρώτη φορά στην ιστορία του Νοσοκομείου ενώ σε 45 μέρες το αργότερο θα […]







