Ενίσχυση του Νοσοκομείου Πέλλας με επιπλέον πιστώσεις 1.100.000 ευρώ
Από το γραφείο της βουλευτή Πέλλας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θεοδώρας Τζάκρη ανακοινώνεται ότι κατά την συνεδρίαση του ΚΕΣΥΠΕ στις 25-9-2017 αποφασίστηκε αύξηση των πιστώσεων του Νοσοκομείου Πέλλας κατά 900.000 ευρώ για κάλυψη εξόδων έτους 2017 όλων των κατηγοριών πλην αυτής του φαρμάκου, δηλαδή για επικουρικό προσωπικό, γιατρούς και λοιπές κατηγορίες εργαζομένων, αγορά υλικών και λειτουργικές […]







