“Η Γιορτή της Μπαμπέτ” στο θερινό σινεμά Έδεσσας
Ο Φ.Σ. Έδεσσας «Μέγας Αλέξανδρος» (Κινηματογραφική Λέσχη), με την υποστήριξη της ΔΗ.ΚΕ.ΔΕ., την Δευτέρα 21 και την Τρίτη 22 Αυγούστου 2017 και ώρα 21:15, στον χώρο του θερινού σινεμά (περιοχή Μύλοι, πάρκο Καταρρακτών) του Δήμου Έδεσσας θα προβάλλει την ταινία: Η Γιορτή της Μπαμπέτ (1987) Σκηνοθεσία: Γκάμπριελ Αξελ Ηθοποιοί: Στεφάν Οντράν, Γιαρλ […]







