Προσωρινή μετακίνηση υπαλλήλων από Δ.Ο.Υ. όμορων νομών στη Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών

Προσωρινή μετακίνηση υπαλλήλων από Δ.Ο.Υ. όμορων νομών στη Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών
2 Ιουλίου, 2014

Προσωρινή μετακίνηση υπαλλήλων από Δ.Ο.Υ. όμορων νομών στη Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών

για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα στην λειτουργία της εξαιτίας της υποστελέχωσης ζητά η βουλευτής Θ. Τζάκρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών κατέθεσε στη Βουλή η βουλευτής κ. Θ. Τζάκρη με την οποία ζητά την μετακίνηση 5 τουλάχιστον υπαλλήλων από Δ.Ο.Υ. όμορων νομών προς την Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα στην λειτουργία της, όπως η επιστροφή του ΦΠΑ στους αγρότες, η οποία κινδυνεύει να ολοκληρωθεί στο τέλος του χρόνου εξαιτίας της υποστελέχωσής της από υπαλλήλους.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η κ. Τζάκρη στην ερώτησή της, στο Τμήμα Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογούμενους [που περιλαμβάνει τα παλαιά τμήματα Εισοδήματος, ΦΠΑ, Κεφαλαίου και Κώδικα (νυν ΚΦΑΑΣ)], όπου επιτελείται το σύνολο της εξυπηρέτησης των φορολογουμένων, δηλαδή όλα τα αντικείμενα της φορολογικής διαδικασίας, π.χ. παραλαβή Ε9, επιστροφή ΦΠΑ σε φυσικά πρόσωπα και εταιρείες, υπηρετούν σήμερα μόλις 5 υπάλληλοι, ήτοι 1 υπάλληλος στο ΦΠΑ, 1 υπάλληλος στο Κεφάλαιο, 2 υπάλληλοι στο Εισόδημα και 1 Τμηματάρχης. Το ίδιο συμβαίνει και με το τμήμα Εσόδων, που ασχολείται με την βεβαίωση των οφειλών, την καταβολή των πάσης φύσεως επιστροφών όλων των τμημάτων, την χορήγηση φορολογικής ενημερότητας, οίκοθεν εισπράξεις κ.λπ., όπου υπηρετούν σήμερα μόλις 3 υπάλληλοι.- ----
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης της κ. Τζάκρη έχει ως εξής: «Κύριε Υπουργέ, Όπως γνωρίζετε, η Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών είναι Δ.Ο.Υ. Α-Β Τάξης και λειτουργεί με 12 μόλις υπαλλήλους, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία της. Έτσι στο Τμήμα Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογούμενους [που περιλαμβάνει τα παλαιά τμήματα Εισοδήματος, ΦΠΑ, Κεφαλαίου και Κώδικα (νυν ΚΦΑΑΣ)], όπου επιτελείται το σύνολο της εξυπηρέτησης των φορολογουμένων, δηλαδή όλα τα αντικείμενα της φορολογικής διαδικασίας, π.χ. παραλαβή Ε9, επιστροφή ΦΠΑ σε φυσικά πρόσωπα και εταιρείες, υπηρετούν σήμερα μόλις 5 υπάλληλοι, ήτοι 1 υπάλληλος στο ΦΠΑ, 1 υπάλληλος στο Κεφάλαιο, 2 υπάλληλοι στο Εισόδημα και 1 Τμηματάρχης. Το ίδιο συμβαίνει και με το τμήμα Εσόδων, που ασχολείται με την βεβαίωση των οφειλών, την καταβολή των πάσης φύσεως επιστροφών όλων των τμημάτων, την χορήγησης φορολογικής ενημερότητας, οίκοθεν εισπράξεις κ.λπ., όπου υπηρετούν σήμερα μόλις 4 υπάλληλοι (εκ των οποίων ο ένας βρίσκεται σε εξάμηνη άδεια), ήτοι 1 Τμηματάρχης, 1 υπάλληλος και 1 υπάλληλος στο Ταμείο Διαχείρισης-Παρακαταθηκών & Δανείων.
Για τους λόγους αυτούς κρίνεται επιβεβλημένη η προσωρινή μετακίνηση, π.χ. με απόσπαση, τουλάχιστον 5 υπαλλήλων από Δ.Ο.Υ. όμορων νομών, π.χ. από τον νομό Θεσσαλονίκης, ώστε να μπορέσει η Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών να ανταποκριθεί στις ανάγκες μιας στοιχειώδους λειτουργίας.
Ενδεικτικό του προβλήματος που υπάρχει είναι το γεγονός ότι οι υφιστάμενοι υπάλληλοι δεν μπορούν να πάρουν ούτε τις κανονικές τους άδειες, ενώ σημαντικές εργασίες για τους φορολογούμενους, όπως η πολυαναμενόμενη από τους αγρότες επιστροφή του ΦΠΑ, κινδυνεύουν να παραταθούν ως το τέλος του χρόνου. Για τους λόγους αυτούς, ερωτάσθε κ. Υπουργέ: Προτίθεσθε να μετακινήσετε προσωρινά (π.χ. με απόσπαση) 5 τουλάχιστον υπαλλήλους από Δ.Ο.Υ. όμορων νομών προκειμένου να μπορέσει η Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών που παρουσιάζει σοβαρό πρόβλημα στελέχωσης από υπαλλήλους να ανταποκριθεί στις ανάγκες της στοιχειώδους λειτουργίας της;».

Σχόλια