Έξω από το Δημαρχείο Θεσαλονίκης οι συμβασιούχοι της ΕΥΑΘ
Έξω από το δημαρχείο Θεσσαλονίκης, όπου φιλοξενείται σήμερα η εκδήλωση με τίτλο «Διαχείριση νερού: Η λύση είναι στη φύση», διαμαρτύρονται αυτήν την ώρα οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι της ΕΥΑΘ. Οι περίπου 50 συγκεντρωμένοι κρατούν πανό και ταμπέλες με μηνύματα όπως «SOSτε τις εργασίες μας» και διαμαρτύρονται για την απόλυσή τους από την επιχείρηση. Τετραμελής επιτροπή των […]







