Τσίπρας: Η δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος είναι μια μεγάλη επένδυση με ανταμοιβή το κοινωνικό όφελος
«Η δωρεά του Ιδρύματος θα έχει τη μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια για τους πολίτες, διότι υπάρχουν πλέον οι προϋποθέσεις για να συμβεί αυτό», τόνισε ο πρωθυπουργός και συμπλήρωσε: «πλέον στην Ελλάδα, έχει πάψει να θεωρείται η στήριξη της Δημόσιας Υγείας, περιττό δημοσιονομικό βάρος. Έχει σταματήσει εδώ και τρία χρόνια, η συρρίκνωση και η υποβάθμιση των δομών […]







